بانک ملت | بانک بزرگ ایرانی

در این سایت به معرفی بانک ملت,دانلود امکانات موجود این بانک مثل همراه بانک و غیره خواهیم پرداخت.

بانک ملت | بانک بزرگ ایرانی

در این سایت به معرفی بانک ملت,دانلود امکانات موجود این بانک مثل همراه بانک و غیره خواهیم پرداخت.

در این سایت به معرفی نرم افزار همراه بانک ملت برای اندروید و دانلود نسخه اخر ان می پردازیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این پست با خبری داغ از بانک ملت در خدت شما هستیم.

 بانک ملت بر اساس استاندارد ISO/IEC ۲۷۰۰۱:۲۰۰۵ و تحت نظام اعتباردهی بین المللی ، در سال 90  موفق به اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) جهت بانکداری اینترنتی شده است.

بر اساس این گزارش، پس از اخذ این گواهینامه , مبنای اعتبار دهی سیستم مذکور از نظام بین المللی به نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات (نما) تغییر یافته و بدین ترتیب دوره جدید توسعه و گسترش سیستم یاد شده در قالب چرخه ای جدیددر دستور کار بانک قرار گرفته است.

به همین دلیل باهدف بالا بردن  امنیت سرویس بانکداری اینترنتی بانک ، استقرار سیستم جدید از تیرماه  94 در محدوده مربوطه آغاز و در تیر ماه سال ۱۳۹۵با موفقیت به پایان رسید.

ممیزی شخص ثالث سیستم نام برده شده نیز در تیرماه سال ۱۳۹۵ و به منظور اخذ گواهینامه ملی نما ، طی 2 مرحله و از سوی یکی از شرکت های ممیزی کننده داخلی ذیصلاح (مورد تایید نظام اعتبار دهی یاد شده ) با موفقیت انجام و گواهینامه مربوطه (پس از تایید مرکز راهبردی افتای ریاست جمهوری) صادر و در تاریخ چهارم بهمن ماه ۱۳۹۵ به بانک اعطا شد.

این گزارش بیانگر این است که در سیستم مدیریتی نام برده شده با اتخاذ رویکردی مبتنی بر ریسک و در قالب یک چرخه بهبود مستمر  و همراستا با اهداف استراتژیک سازمان ، نسبت به شناسایی ، ارزیابی و کنترل ریسک های امنیت اطلاعات حوزه تحت پوشش (در قالب پیاده سازی سیاست ها، خط مشی ها و پروژه ها) اقدام خواهد شد.

اخذ نما بانک ملت

امیدواریم این خبر از بانک ملت نیز برای شما رضایت بخش بوده باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی